hallo
ben nu 18 en moet dus schooljaar gaan studeren en ik heb zo bepaalde keuzes en ik kon niet goed kiezen. Ik zit al lange tijd te twijfelen tussen economie en industrieel ingenieur. ik kwam er niet echt op terug, op de jeugddroom piloot worden, dit was wel even uit mijn hoofd gegaan omdat ik er niet echt de goeie voor opleiding voor heb kwa wiskunde en vooral fysica. maar nu ik er meer en meer over begin na te denken komt de zin om piloot te worden toch terug weer naar boven.
ik had echter wel ene paar vragen, is het mogelijk om met deze opleiding te starten aan een piloten opleiding? ik veronderstel van niet, maar ik heb gezien dan niet al de scholen in september starten, maar dat er ook zijn in de winter staten of volgende lente, ik dacht me dan in de tussentijd wat bij te scholen in de bepaalde dingen die wel nodig zullen zijn vermoed ik, of is die niet nodig voor z'on lange periode?
als ik dit dan ook zou gaan studeren, waar zou ik dit dan het beste doen, en welke opleiding juist. Ik ben van Halle tegen brussel ( Belgie )
en ook want ik hoor iedereen altijd zeggen het sociale leven van piloten is wel wat een probleem soms, of om een gezin te starten exct omdat ze zoveel weg waren. Misschien dat hier iemand ondervindingen heeft en me wat plus en min punten kan geven?
alvast bedankt,
groeten